הבטיחו את ביטחון הבית עם מנעולים איכותיים

מנעול הוא אחד הדברים החשובים ביותר בדלת, שהרי דלת שאינה נעולה היטב, אינה מספקת די ביטחון לדיירי הבית. בשנים האחרונות, נראה כי מספר הפריצות הולך וגדל ולמשטרת ישראל אין די משאבים למגר את התופעה, מה שמצריך מבעלי הבית לדאוג למגן את ביתם בכל האמצעים הקיימים בשוק על מנת לחוש בביטחון בשעות הלילה המאוחרות או כאשר הם אינם בביתם. על מנת לרכוש מנעולים בצפון ברמה הגבוהה ביותר, עליכם לייחס חשיבות לחוזק המנעול מפני פריצה ולבחור את הטובים ביותר, אומן המפתח הנו מנעולן בצפון המספק שירות מקצועי במיוחד.

מבצע על החלפת מנעולים

אך מהו מנעול איכותי וחזק?

מנעול איכותי נמדד על פי כמות הזמן שניתן לפרוץ אליו. לכאורה דבר זה נשמע קלישאה. אך אכן כך הדבר. מנעול מקצועי הוא כזה שלוקח זמן רב לפרוץ אותו או של ניתן לנסר אותו בקלות. הרי, כיום פורצים צריכים זמן מועט ביותר על מנת לפרוץ לבית ואין להם זמן להתעכב בפריצת המנעול, שהרי ככל שהם התעכבו כך הסיכוי גדול יותר שיתפסו אותם על חם ויזעיקו משטרה. לכן ככל שיהיה קשה לפרוץ את המנעול וייקח לפחות חמש דקות לפרוץ אותו, כך המנעול יהיה איכותי יותר.

שירות אומן המפתח ללקוחותינו

לצערנו כיום פורצים מכירים היטב את סוגי המנעולים, כך שהם יזהו מהר מאוד אם מדובר במנעול פשוט או מנעול מורכב וכאשר הם יזהו מנעול מורכב הם וודאי יעברו לדלת הבאה – כזאת בעלת מנעול פשוט שלוקח דקה או שניים לפרוץ.

האם סוג הדלת משפיעה על קלות הפריצה?

כיום ניתן למצוא מבחר רחב ביותר של דלתות פנים ודלתות כניסה במגוון של מחירים שונים ומשתנים. כיוון שאנחנו לא בוחרים דלת ומנעול בנפרד, אז הבחירה של דלתות יכולה להיות פקטור מרכזי, שישפיע האם הדלת שלנו בטיחותית יותר או פחות. כמובן שהמנעול עצמו הוא החלק הכי מרכזי שישפיע על זמן וקלות הפריצה, וניתן להחליף אותו עצמאית או באמצעות איש מקצוע. נפרט ונגיד שבחירה של דלת פנים יקרה או דלת פנים זולה איננה בהכרח משפיע על האיכותיות, הסגנון והעיצוב. כיום ניתן למצוא גם דלתות פנים במחירים סופר משתלמים שלמעשה אף יותר איכותיות וטובות מאשר דלתות פנים יקרות של המותגים המובילים. תדאגו לעשות סקר שוק רחב, ולהתייעץ עם מומחה או בעל מקצוע בתחום לפני הבחירה

למה חשוב לבצע החלפת מנעול במקרה של חשש לתקלה?

מנעולים הינם נמצאים בשימוש יום יומי ואף כמה פעמים ביום, שהרי כל אחד פותח וסוגר את דלת ביתו מספר פעמים ביום, כך שהם מרבים להישחק עם השנים ואף להתקלקל. כאשר מנעול נשחק, מחליד או במקרה של קושי לסובב את המפתח, אלו סימנים שלא כדאי להזניח, שהרי אם לא תבצעו החלפת מנעול, תוכלו למצוא את עצמכם יום אחד עם דלת שאינה נפתחת, מה שאומר שתזדקקו לשירותי חירום. לכן, אם גילתם תקלה או שמשהו אינו תקין, הזמינו מבעוד מועד בעל מקצוע או חברה המציעה החלפת מנעולים בצפון שתבצע זאת במהירות רבה ובמקצועיות.

צילינדר להחלפה בחיפה 

כיצד תוכלו למצוא חברה המספקת מנעולים בצפון?

כאשר חושבים על מנעולים צפון, חשוב להבין כי מעבר לעובדה שיש לרכוש מנעול איכותי ומקצועי, יש צורך גם להתקין את המנעול בצורה מקצועית ובטיחותי. לכן, נכון שניתן להתקין את המנעול באופן עצמאי ולרכוש את המנעול בחנויות מסוימות, אך כאמור מנעול שהותקן בדלת בצורה לא נכונה, יוכל לגרום לדלת יותר נזק מאשר תועלת ובמיוחד כאשר מדובר בדלתות בעלות טכנולוגיה חדשה. מסיבה זאת, חשוב להיעזר בחברות המספקות גם שירות החלפת מנעולים בצפון לחדשים ואיכותיים וגם חברה המספקת בעלי מקצוע מיומנים אשר יוכלו בקלות להחליף עבורכם את המנעול לחדש בצורה מקצועית. 

אומן המפתח מספק לכם שירות איכותי ואמין ללא דופי! מענה טלפוני 7\24 והגעה מיידית! מחירים נוחים! התמחות בכל סוגי המנעולים!

מורשה מטעם משטרת ישראל לפריצת מנעולים! לפרטים התקשרו עכשיו 1-800-780-790