המקרים בהם פורץ מנעולים יציל אתכם

 לכאורה, כאשר מדברים על שירותי פריצה, ישר עולות מחשבות שליליות, אך כאמור פריצה יכולה להיות יעילה ביותר במקרי חירום ונראה כי לא מעט אנשים נזקקים בשגרת היום יום לשירותי פריצה על ידי מנעולן מקצועי. חשוב לציין כי בכל מקרה של הזמנת פורץ, אם זה לצורך פריצת דלת, מנעול, רכב, כספת, שער או כל מנעול אחר, יש צורך להיעזר רק בפורץ המחזיק בידיו רישיון לעסוק בתחום. את רישיון זה מקבלים מנעולנים ופורצים לאחר סיום קורס מנעולנות על ידי משטרת ישראל כמובן בכפוף להצגת תעודת יושר ולאחר הליך בירוקרטי מסוים.

מבצע על החלפת מנעולים

באילו מקרים אנשים נעזרים בפורצי מנעולים?

במקרים של פריצה לדלת הבית

פורץ הינו אדם המחזיק ברישיון וברשותו את בכל הכלים הנחוצים לצורך פריצת דלת או כל סוג מנעול.  לרוב, אנשים נזקקים לשירותי פריצת דלת במקרים הבאים – אם דלת הבית אינה נפתחת מכל סיבה שהיא בשל תקלה במנעול או אחד מחלקי הדלת, במקרה של דלת טרוקה אינה נפתחת מבחוץ אלה רק על ידי מפתח או מבפנים, במקרה של אובדן או גניבת מפתחות, במקרה שהמפתח נשבר בצילינדר או בכל בעיה נוספת אחרת. במקרים שכאלה, חשוב שלא להיכנס ללחץ מיותר, אלה לקחת נשימה ארוכה ולפעול בהיגיון. בכל מקרה זכרו כי ישנם פורצים בחיפה רבים שיוכלו להגיע אפילו בהתרעה קצרה לפרוץ לביתכם.

פריצת רכב על ידי מנעולן מוסמך- אומן המפתח, המאושר על ידי משטרת ישראל
 

במקרים של פריצה לרכב

פריצה לרכב, היא מסובכת יותר מפריצה לדלת הבית, מכיוון שישנם סוגים שונים ורבים של רכבים וכל יצרן מפתח מנגנון נעילה שונה, לכן במקרים אלו חשוב לוודא עם פורץ בחיפה כי הוא אכן בעל ניסיון וידע בכל הקשור לפריצה לסוג הרכב שברשותכם. המקרים הפופולריים בהם אנשים זקוקים לשירותי פריצה הם – במקרה של אובדן או גניבת מפתחות הרכב, במקרים בהם המפתח ננעל בתוך הרכב עצמו, בשל תקלה בשלט או במפתח, מפתח שנתקע בסוויפט, במקרים שמפתח נשבר בסוויפט ובמקרים נוספים אחרים. במקרי חירום, חשוב שלא לפרוץ לבד את הרכב וודאי לא לנפץ את שמשת הרכב אם המפתחות ננעלו ברכב. חשוב לציין כי ביטוח שמשות אינו מכסה שבר שמשה שנעשה בכוונה על ידכם, כך שעלות תיקון שמשה יקר יותר מהזמנת פורץ. בררו קודם עם חברת הביטוח שלכם וודאו שפוליסת ביטוח רכב שלכם, אכן מכסה נזקים מסוג זה.

שירותי פריצה לכספות

אצל פורץ בחיפה, תוכלו לקבל גם שירות פריצה וכספות ונראה כי אנשים רבים מחזיקים בביתם כספות או עסקים רבים אף הם מחזיקים בכספות, חלקן גדולות ומאסיביות וחלקם פחות. במקרים בהם יש צורך בפריצת כספות הם המקרים הבאים: בעיה במנעול הכספת, חלודה, בעיה בדלת עצמה, תקלה בפינים או בצירים של הדלת, שכחת קוד אישי או כל תקלה אחרת שבגינה לא ניתן לפתוח את דלת הכספת כלל וכלל במקרים אלו,  תוכלו להיעזר בפורץ בחיפה שיפרוץ בבטחה לכספת. 

למידע נוסף על פורץ מנעולים בחיפה כנסו!

אומן המפתח מספק לכם שירות איכותי ואמין ללא דופי! מענה טלפוני 7\24 והגעה מיידית! מחירים נוחים! התמחות בכל סוגי המנעולים!

מורשה מטעם משטרת ישראל לפריצת מנעולים! לפרטים התקשרו עכשיו 1-800-780-790