מפתחות משוכפלים

כללי זהירות בשכפול מפתחות

לפעמים צריך צרור מפתחות נוסף עבור אדם שאמור אף הוא להיכנס אל הדירה ולפעמים יש צורך בכך בשל איבוד של המפתח הקבוע. מכיוון שמדובר בפריט בעל חשיבות גדולה מאד – כדאי לשמור על כללי זהירות כאשר פונים לקבל שירות שכפול מפתחות על מנת לוודא שהמפתח אכן משוכפל פעם אחת בלבד ולא מגיע לידיים לא נכונות שתעשנה בו שימוש לא ראוי.

שכפול מפתחות בקריות באומן המפתח

כאשר פונים אל בית עסק המציע שירותים של שכפול מפתחות חשוב מאד לוודא שמדובר באיש מקצוע שמתמחה בשכפול מקצועי של מפתחות. במדינת ישראל על מנת לתת שירותים בתחום המנעולנות חייבים לקבל אישור מטעם משטרת ישראל וכאשר מבקשים לראות אישור זה ומקבלים אותו – אין ספק שמדובר באיש מקצוע אמין ומוסמך.

שכפול מפתחות בחיפה על ידי אומן המפתח

למידע נוסף על שכפול מפתחות באזור חיפה אצל מנעולן לחצו כאן

המפתחות שנחשבים כיום למתקדמים ומשוכללים הם אלה הרכבים המתאימים לדלתות הפלדה. בדרך כלל מדובר במפתחות המיוצרים פעם אחת בלבד והחריצים המופיעים בהם הם חד פעמיים וייחודיים לכל מפתח ומפתח. כאשר מדובר על מפתחות פשוטים יותר או ישנים יותר – אין לדעת האם אי שם קיימים מפתחות זהים ולעתים עדיף, למען השקט הנפשי, להחליף את מנגנון הנעילה מאשר לשכפל את המפתח וכך להיות בטוחים יותר.

לא מומלץ להקל ראש בנושא של שכפול המפתחות וכדאי לנקוט משנה זהירות בכל מה שקשור לתחום זה. כאשר מקפידים לבצע את השכפול אצל איש מקצוע מוסמך שיבחן האם השכפול בכלל כדאי – אין ספק שתוצאות השכפול יהיו מקצועיות ואפשר יהיה להסתמך עליהן. לשירות מנעולן אמין בקריות, בחיפה ובאזור הצפון אומן המפתח מספקים טיפול מקצועי ואיכותי. לפרטים ובירורים התקשרו  1800-780-790

אומן המפתח מספק לכם שירות איכותי ואמין ללא דופי! מענה טלפוני 7\24 והגעה מיידית! מחירים נוחים! התמחות בכל סוגי המנעולים! לפרטים התקשרו עכשיו 1-800-780-790