שכפול מפתחות

שכפול מפתחות אצל מנעולן

כששוכרים דירה בדרך כלל מקבלים מפתח אחד או שניים לדלת הבית. אם יש אינטרקום בכניסה, בחדר המדרגות מקבלים שני זוגות של מפתחות (אחד לבית ואחד לכניסה) לפעמים זה מספיק ולפעמים צריך יותר.

אם גרים בדירה שני אנשים בוגרים זה מספיק אם יותר ברור שצריך עוד מפתחות. כך או כך כדאי לשכפל תמיד עוד מפתח אחד או שניים. אחד ספייר כדי לתת לשכנה במידה ושוכחים את המפתח איפשהו ואחד לאמא או לאבא שיוכלו להיכנס לבית כשלא נהייה שם. בחופשה למשל, להשקות את העציצים או סתם להביא אוכל ולשים במקרר.

שכפול מפתחות מתבצע בדרך כלל אצל מנעולן, נכון שאפשר לשכפל מפתחות גם בטמבור השכונתי אבל קודם כל אי אפשר לשכפל שם את כל סוגי המפתחות וחוץ מזה יש את ההרגשה שאצל מנעולן הכול יהיה יותר מקצועי ולא יהיו פספוסים. כי לפעמים מתגנב החשש שנגיע הביתה והמפתח לא באמת יפתח את הדלת וכשפותחים את הדלת יש מן מתח רגעי באוויר.

מפתחות משוכפלים

מנעולן אפשר למצוא כמעט בכל עיר, לפעמים, בדרך כלל,  יש יותר מאחד. אצל מנעולן אפשר למצוא עוד דברים מלבד לשכפל מפתחות. כל מיני סוגי מנעולים אם צריך. גם לבית וגם לדברים אחרים (אפילו מנעולים מיוחדים לתריסים יש שם) וכשיש הרבה מנעולים זה נותן הגשה של בטחון אולי אפילו בתת מודע.

יש אנשים שאוהבים לנעול כל דבר. את הקופה בחדר, את הדלת בבית, את התריסים (את הרכב כמובן) וכל מה שהם יכולים הם רוצים לנעול. נעילה נותנת לפעמים הרגשה של בטחון, ביקור אצל מנעולן לאנשים כאלו הוא סוג של טיול, סוג של תענוג, אפשר למצוא שם מכל וכל. אפשר לבדוק ולבדוק.

כשהולכים ובוחרים מנעולן כדי לשכפל מפתחות יש כמה שיטות. או שכל המפתחות של הדירה (אצל כל אחד מהאנשים) יהיו באותו צבע, כדי שכולם ידעו שאלו המפתחות של הדירה או שכל אחד יבחר את הצבע שלו כדי שלא יתבלבל עם המפתחות של האחר. בכל מקרה כדאי למצוא דרך כדי לבחור את המפתח הנכון.

אומן המפתח מספק לכם שירות איכותי ואמין ללא דופי! מענה טלפוני 7\24 והגעה מיידית! מחירים נוחים! התמחות בכל סוגי המנעולים!

מורשה מטעם משטרת ישראל לפריצת מנעולים! לפרטים התקשרו עכשיו 1-800-780-790